Comunicat de Dante Pérez

0

Aquells qui em coneixen saben que sempre he defensat un patriotisme espanyol modern, de connotacions igualment positives a les del catalanisme -tan abanderat avui i el qual també comparteixo- en tant que entenc que; si un ciutadà no defensa la seva cultura, ningú no ho farà per ell. La meva major fortuna sempre fou poder abraçar aquestes dues cultures, l’espanyola i la catalana; i la seva defensa, el motiu de la meva entrada en política.

Com a progressista; sé que sense polítiques no hi ha progrés i, per a que hi hagi polítiques, hi ha d’haver Estat. Per això, davant la necessitat de vèncer les amenaces que aguaiten les institucions que a tots ens emparen, en aquest moment partits polítics i persones hem de prendre decisions a fi d’optimitzar la nostra utilitat i servei al propi Estat i la societat. És hora que tots fem aquest exercici de reflexió.

El partit en el qual vaig militar, el PSC -sigles del qual no me’n vaig beneficiar per a accedir a l’alcaldia del meu municipi, raó per la que no renunciaré a aquesta- , ha decidit dirigir-se a un sector exclusivament catalanista amb la incorporació de membres de l’antiga Unió. Així les coses; davant la meva manca d’utilitat en aquest respectable posicionament, amb l’ànim de participar activament en l’històric procés electoral del 21D, a la vista de les actuacions de les diverses opcions polítiques en el procés de resolució del problema a Catalunya i valorant positivament la responsabilitat d’Estat mostrada pel Partit Popular; accedeixo a formar part de la seva candidatura com a nº 2 per la Província de Lleida.

Dante Pérez Berenguer

No m'agradaM'agrada (-1, 3 vots)

Assessoria Vilardell

Sobre l’autor

Som l'Equip que treballa tots els continguts d'Hola Lleida. Som el Diari Digital de les Comarques de Ponent. La millor forma d'informar-te de tota l'actualitat de la capital i les comarques lleidatanes.